Handelsbetingelser

Rettigheder

Gældende for alle produkter designet af Nordic Invites er, at kunden ved køb har brugsretten til produktet til den gældende lejlighed. Nordic Invites vil altid have ophavsretten til alle produkter, som er designet af Nordic Invites.

Det er ikke tilladt at bruge illustrationer fra dine tryksager på andre medier eller til andre tryksager, der ikke er produceret ved Nordic Invites. Det er selvfølgelig i orden at dele billeder af invitationerne m.m. på sociale medier.

Deling af billeder på sociale medier

Nordic Invites forbeholder sig retten til at dele billeder af vores arbejde på sociale medier. Det vil altid ske i henhold til gældende GDPR lovgivning samt med den største respekt for jer og jeres store dag.

Betaling

Du kan betale med Visa, MasterCard, Maestro og MobilePay via Freepay. Derved er det Freepay, der står for al sikkerhed og spørgsmål til betaling via dem som tredje part.

Alle vores tryksager er lavet på bestilling efter dine specifikationer og går direkte i produktion. Derfor trækkes pengene for købet umiddelbart efter købstidspunktet.

Levering og Forsendelsesomkostninger

Leveringstiden på alle vores tryksager er 3-5 hverdage. På vores webshop samt på vores sociale medier vil der blive meldt ud, hvis evt. ferier vil have påvirkning på leveringstiden.

Nordic Invites er ikke ansvarlig for forsinket levering, som skyldes eksterne samarbejdspartnere. I tilfælde af skade eller mangel på levering er det afsenderen af forsendelsen, som er ansvarlig for eventuel reklamation til postleverandøren.

I tilfælde af at forsendelser af bestilte produkter ikke afhentes hos postleverandøren rettidigt pålægges du, som forbruger, at betale udgifter for returforsendelse og ekspedition, hvilket for nuværende er kr. 150,00. Efter en måned destrueres produktet.

Særligt for levering til Erhvervsadresser i Danmark

Vælger du at få din pakke sendt til en erhvervsadresse, bekræfter du samtidigt, at der er nogen til at modtage pakken alle hverdage fra kl. 8-16.

Hvis det ikke er muligt for GLS at afleverer pakken på erhvervsadressen til pakken blive videresendt til den nærmeste pakkeshop. Da GLS opkræver os for omdirigering til pakkeshop, vil du som kunde, blive opkrævet et gebyr på 70kr. for omdirigering.

Afbestilling og fortrydelsesret

Når du har tjekket din ordre ud og betalt for den, begynder vi produktionen.

Der er ikke fortrydelsesret på varer, der er lavet på bestilling. Det gælder alle vores tryksager.

Du har som privatperson 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen på produkter, der ikke er lavet på bestilling, når du handler på nettet. Fra modtagelsen af din ordre har du 14 dage til at give os besked om, at du gerne vil bruge din fortrydelsesret. Du vil sammen med din ordre modtage en fortrydelsesformular.

Formularen returneres til os pr. mail på hej@nordicinvites.dk eller kan alternativt udfyldes på vores online fortrydelsesformular.

En vare skal fremstå som ny ved returnering. Du må gerne undersøge varen på samme måde som ved et almindeligt butikskøb. Er varen taget i brug, har du stadig fortrydelsesret, men du skal betale for evt. værdiforringelse. Værdigforringelsen vurderes af Nordic Invites.

Når du har sendt os formularen, har du 14 dage til at sende varen retur til:

Woodhazel
Att.: Nordic Invites
Jessensgade 1, 3. sal
8700 Horsens

Men vent med at sende vare retur til, at du har hørt tilbage fra os.

Vi kontakter dig indenfor 2 hverdage fra modtagelsen af fortrydelsesformularen.

Det er dig, som køber, der står for omkostningerne ved returnering af varen ved fortrydelse af købet. Vi anbefaler, at du får en kvittering for retursendingen på posthuset. Det er dig, som køber, der har ansvaret for varen, indtil den er modtaget af Nordic Invites.

Bemærk, at det ikke er nok at afvise pakken eller ikke afhente pakken på posthuset. I tilfælde af at forsendelser af bestilte produkter ikke afhentes hos postleverandøren rettidigt pålægges du, som køber, at betale udgifter for returforsendelse og ekspedition, hvilket for nuværende er kr. 150,00. Efter en måned destrueres produktet.

Når Nordic Invites har modtaget varen retur, vil du få dine penge retur inkl. eventuelle leveringsomkostninger indenfor 14 dage. Hvis der er værdiforringelse af varen, ville denne være fratrukket.

Reklamation

Hvis du ønsker at reklamere over fejl eller mangler fra vores side, kan dette gøres indenfor 14 dage fra du har modtaget ordren.

Ved reklamation skal du altid kontakte vores kundeservice via e-mail, hvor vi skal bede om detaljeret beskrivelse af reklamationen, samt billede dokumentation, ordrenummer samt et kontaktnummer.

Rabatkoder

Rabatkoder til Nordicinvites.dk kan kun bruges ved køb på siden www.nordicinvites.dk. Rabatkoder til Woodhazel kan ikke bruges på Nordic Invites.

Du kan kun bruge 1 rabatkode per ordre. Nordic Invites tager intet ansvar for forkert anvendelse af rabatkoder, når købet er gennemført.

Hvis du har spørgsmål vedrørende anvendelsen af rabatkoder, bedes du altid kontakte kundeservice før, du foretager dit køb.

Klage

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte hej@nordicinvites.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal (ODR).

Øvrige vilkår

Nordic Invites forbeholder sig ret til at foretage ændringer af disse vilkår. Hver gang du bruger vores service accepterer du at overholde de eksisterende og gældende vilkår.